Reforma Fikcyjnego Szczecina

O reformie

W dniu 30.09.2017 w życie wchodzą zmiany dot. kursowania komunikacji miejskiej na terenie miasta Szczecin. Reforma ma na celu usprawnienie komunikacji pomiędzy mniejszymi miasteczkami oraz gminami w obrębie mapy Fikcyjnego Szczecina. Oprócz zapewnienia częstszej komunikacji międzygminnej oraz międzymiastowej, Wirtualny Zarząd Transportu Miejskiego przeprowadzi szereg zmian w obrębie terenów miejskich miasta Szczecin, dodatkowo uruchomiony zostanie nowy przewoźnik, Szczecińskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Klonowica“. Zadaniem owego przedsiębiorstwa będzie wykonywanie transportu publicznego na terenach miejskich oraz zamiejskich mapy Fikcyjnego Szczecina. Siedziba będzie znajdować się przy ul. Bolesława Limanowskiego 50 w Szczecinie.  Z powodu zajęcia przez SPAK zajezdni przy ul. Limanowskiego, spółka IREX-1 zostanie oddelegowana na mniejszą zajezdnię przy ul. Szczecińskiej 20 w Szczecinie. Wirtualny Zarząd Transportu Miejskiego w związku z wprowadzeniem do systemu vZTM nowego przewoźnika postanowił wydać zmieniony wykaz obsługi rozkładów.

Link do wykazu obsługi rozkładów

Zdj?cie Solarisa Urbino 12 Hybrid #5010 na linii 178

Solaris Urbino 12 Hybrid #5010 na linii 178

Zmiany w dotychczasowym funkcjonowaniu, numeracji, oraz przebiegu linii

  • Dodatkowe brygady na linii 159:
  • Dotychczas na linii 159 występowały cztery brygady (w tym dwie przeplatane z linią 259), po reformie na linii 159 funkcjonować będzie sześć brygad (w tym jedna szczytowa).
  • Zmiany w przebiegu oraz funkcjonowaniu niektórych tras linii pospiesznych oraz ekspresowych:
  • Linia E51 zostanie przekształcona z linii ekspresowej w linie zwykłą funkcjonującą we wszystkie dni tygodnia na trasie: Limanowskiego-Zajezdnia <> Janów,
  • Likwidacja linii 259,
  • Wydłużenie trasy linii 275 do przystanku Plac Rodła,
  • Dodatkowe warianty trasy linii 275 przez Stocznię Szczecińską oraz Ustronną,
  • Redukcja brygad linii 275 z czterech do trzech.
  • Zmiany w numeracji linii pospiesznych oraz ekspresowych: linie pospieszne otrzymają numerację alfabetyczną tak, aby ułatwić pasażerom odróżnienie linii zwykłej od linii pospiesznej, natomiast linia ekspresowa zostanie przekształcona w linie zwykłą

Nowe linie w komunikacji miejskiej oraz aglomeracyjnej

Linie zwykłe:

Linie aglomeracyjne:

Linie wspomagające:

Linie zabytkowe:

Podsumowanie

Nie jest to ostatnia Reforma przeprowadzana przez Wirtualny Zarząd Transportu Miejskiego na mapie Fikcyjnego Szczecina. Naszą misją jest dalsza modernizacja oraz rozwój siatki połączeń miejskich jak i aglomeracyjnych. Serdeczne podziękowania należą się przede wszystkim dla Sp. Ds. Kadrowo-Administracyjnych – Pana Blaze’a, który był pomysłodawcą reformy, jak i kierownikiem ds. Organizacji Komunikacji Miejskiej. Serdeczne podziękowania należą się również osobom które z własnej, nie przymuszonej woli podjęły się pracy w w/w wydziale.

 

Link do dokumentu z reformą

Podziel się:

3 komentarze to “Reforma Fikcyjnego Szczecina

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close